met de Ferry naar het Zuider Eiland - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van stephen oosterhout - WaarBenJij.nu met de Ferry naar het Zuider Eiland - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van stephen oosterhout - WaarBenJij.nu

met de Ferry naar het Zuider Eiland

Blijf op de hoogte en volg stephen

20 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Motueka

Vandaag zijn we met de Ferry naar het Zuider Eiland gevaren.
Dit is een tocht van 3 uur die geweldig mooi is.
De boot vaart langs eilandjes en het lijkt dan wel op de Noorse Fjorden.
Op het eiland aangekomen hebben we de huur auto opgehaald en zijn onze tocht begonnen naar Motueka.
Hier aangekomen hebben we eerst onze overnachtingsplaats op gezocht en toen naar het stadje gereden.
Eerst naar het informatiecentrum waar we voor morgen een kanotocht geboekt hebben die de hele dag duurt.
Voor overmorgen een wandeltocht die ook de hele dag vult.
Gauw even wat brood en beleg geregeld voor de lunch morgen .
Zo dit allemaal weer geregeld, vanavond lekker bij de Thai wat eten en weer op tijd naar bed.