Rondom Whitianga - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van stephen oosterhout - WaarBenJij.nu Rondom Whitianga - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van stephen oosterhout - WaarBenJij.nu

Rondom Whitianga

Blijf op de hoogte en volg stephen

15 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Vandaag voor het eerst een ontbijt in een lodge.. Het was oké, maar niet te vergelijken met de home made onbijtjes in onze eerdere bed & breakfasten. Vandaag eerst naar de hot water beach geweest. Als je hier een gat graaft dan komt er warm water naar boven, zodat je een eigen wirlpool heb. Helaas voor ons waren er te hoge golven...
Toen zijn we naar Hahei gereden en een fikse wandeling gemaakt naar de Cathedral Cove. Inmiddels was het tijd voor een ijsje. Daarna hebben we nog een korte wandeling gemaakt naar te pare point. Ook hier weer een geweldig uitzicht.
Na deze inspanning heb ik besloten om naar de supermarkt te gaan voor een flesje rode wijn en een zak chips om vervolgens deze te nuttigen buiten in het zonnetje. Lekker dagje zo,moe maar voldaan.
Morgen weer verder naar het volgende.

• 15 Februari 2015 - 16:06

Robbert:

Ik ben na een paar meter maar gestopt met graven, maar hier geen hotsprings :-)

• 15 Februari 2015 - 16:20

Bernard Sloot:

Proost Stephen en Sonja, mooie foto's en verslagjes.
    Geniet maar lekker, bevalt de auto [ een cruze ] een beetje.
    Het ziet er allemaal heel schoon en mooi uit.
    Veel bekijks nog, blijven jullie volgen,

Groetjes, Bernard-Karin-wouter-jelle