van Paihia naar Whitianga - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van stephen oosterhout - WaarBenJij.nu van Paihia naar Whitianga - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van stephen oosterhout - WaarBenJij.nu

van Paihia naar Whitianga

Blijf op de hoogte en volg stephen

14 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Vanmorgen de koffers weer in de auto om een rit te maken van ongeveer 400 km naar Whitianga .
Omdat we langs het Kauri forrest zijn gereden waar reuzen bomen staan zijn er nog een paar km bij gekomen.
Rond 18.00 waren we op de plek van bestemming( onze slaapplaats voor de komende twee nachten).
Even wat eten en de dag zit er weer op.
Morgen weer een nieuwe .
Het is hier ongeveer 25 graden, lekker temperatuurtje om veel te ondernemen.

• 15 Februari 2015 - 10:10

Theav Oosterhout:

Ziet er goed uit , en lekkere temp, hier is het nu ook goed weer,
    En de carnaval is aan de gang, mis je niets aan.verder loopt het hier gewoon door,,heb van ziggo een nieuw kastje voor internet gekregen gaat nu een stuk sneller gr ma