van Kuala Lumpur naar Auckland - Reisverslag uit Mount Eden, Nieuw Zeeland van stephen oosterhout - WaarBenJij.nu van Kuala Lumpur naar Auckland - Reisverslag uit Mount Eden, Nieuw Zeeland van stephen oosterhout - WaarBenJij.nu

van Kuala Lumpur naar Auckland

Blijf op de hoogte en volg stephen

10 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Mount Eden

Hehe we zijn in Nieuw Zeeland.
Onze bolide voor de komende weken op het noorder eiland opgehaald. (is een splinter nieuwe voorzien met alle gemakken)
Na een half uurtje links gereden te hebben wat op zich niet verkeerd ging zijn we bij onze eerste bed and breakfast aangekomen.
Een authentiek huis met Duitse eigenaren.
Om zo snel mogelijk in de juiste ritme te komen hebben we Mt Eden beklommen om te genieten van het mooie uitzicht op Auckland.
Moe en voldaan terug gekomen hebben we besloten om vanavond in een Ierse pup om de hoek te gaan eten. (heb er zin in)
Na dit alles gedaan te hebben vandaag zijn we zeker aan een goede nachtrust toe zodat we morgen weer fris en fruitig zijn.

• 10 Februari 2015 - 20:00

Thea V Oosterhout:

Hoy heb het gevonden , kan nu iedere keer kijken ,zien waar je bent
    Is wel leuk , Mart heeft zijn 7de diploma gehaald is weer erg trots veel plezier gr ma